piątek, 6 stycznia 2012

Mydło Gaiia le tonique

Mydła Gaiia zafascynowały nas swoim wyglądem i odkąd zobaczyliśmy je w  sklepie BIOLANDER   postanowiłam, że musimy je wypróbować :-) 
No i mamy :-) Pierwsze do nas trafiło mydełko Gaiia le tonique - zachwyt totalny!!! 
Ale o tym po kolei...  




Mydło Gaiia la tonique


Otóż zaczniemy od tego, że mydła Gaiia są ręcznej produkcji - powstają w wyniku procesów zmydlania tłuszczów na zimno, co z kolei powoduje, iż mydło jest bogate w naturalną glicerynę. 
 Wszystkie mydła Gaiia zawierają w sobie oleje roślinne :  

  • Kokosowy 
  • Otręby ryżowe 
  • Palmowy
  • Rycynowy 
Mydło Gaiia le tonique - Gaiia Mydło Szlachetne Rozmaryn - Jałowiec - Mięta Pieprzowa 100g  zawiera olejki eteryczne : 

  • Rozmarynu 
  • Jagód Jałowca ( Indie )  
  • Mięty Pieprzowej 
Ale to jeszcze nie wszystko, ponieważ mydełko te zostało jeszcze wzbogacone : 

  • Olejem roślinnym  z Jojoby 
  • Masłem z Kokum 
Teraz chyba rozumiecie jaki to cud natury oferowany dla nas - 100 % naturalne mydło bez żadnych konserwantów i barwników!!! Nie jest też testowane na zwierzętach!!!


Olejek Rozmarynowy - działa antybakteryjnie oraz antygrzybiczo, przeciwzapalnie, odświeżająco, skutecznie poprawia krążenie i wygładza skórę, ma właściwości antycellulitowe  

Olejek z Jagód Jałowca - ma działanie oczyszczające, odświeżające, pobudzająco, bardzo skutecznie oczyszcza skórę z niedoskonałości (wągry, wypryski, trądzik ) oraz doskonale reguluje wydzielanie sebum, co jest zbawienne przy skórze mieszanej i tłustej, prócz tego działa ściągająco i  ujędrniająco.  

Olejek z Mięty Pieprzowej - działa antybakteryjnie, oczyszczająco, odkażająco, doskonale pielęgnuję cerę trądzikową oraz przetłuszczającą się, oczyszcza pory, łagodzi podrażnienia i jednocześnie doskonale relaksuje  

A to wszystko mamy w mydełku Gaiia le tonique !!! 





Mydło Gaiia w opakowaniu




Opakowanie mydła Gaiia jest bardzo ładne - piękne tekturowe pudełko (ekologiczne! ) miło się na niego patrzy, w pudełku mamy mydło owinięte dodatkowo papierem, który chroni go przed wilgocią czy innymi czynnikami.  
Po rozpakowaniu wyczuwamy intensywny zapach, który jest dość wyrazisty, w pierwszej kolejności wyczuwa się aromat mięty i jałowca. Mi od razu po rozpakowaniu nie zbyt się spodobał, ale mąż był zauroczony - zapach jest dosyć "męski".  




Mydło Gaiia we własnej krasie  

  
Tatiana - jednak bardzo się myliłam co do zapachu :-) Już przy pierwszym użyciu poczułam , iż zapach wcale nie jest tak ciężki jak wydawało się na początku - aromat bardzo fajny, subtelny i zmysłowy, po umyciu na długo pozostaje na skórze. Natomiast najbardziej zachwyciło mnie działanie mydła Gaiia - mam mieszana cerę ze skłonnością do przetłuszczania się w strefie T, a na pozostałych partiach jest dość sucha, mydło używałam nie tylko do mycia ciała, a także twarzy. Mydełko na mej skórze prawie się nie pieni, od razu wyczuwa się miłe chłodzenie, po spłukaniu skóra jest tak gładka, czysta i odświeżona, aż "piszczy" pod palcami - mąż się śmiał że nagle nabrałam śnieżno białej karnacji jak się umyłam :-)  Polecam serdecznie wszystkim !!!   


Wojciech - mydła są mi zawsze niezbędne do mycia ciała i twarzy, wiec w ich używaniu mam spore doświadczenie, mydło Gaiia jednak okazało się dla mnie miłym zaskoczeniem - na mojej skórze pieni się dosyć dobrze ( chyba to dla tego że nie mam tyle tłuszczu na skórze co moja żona ;-)) co bardzo lubię, doskonale odświeża skórę, nadaje jej wigoru i energii, nie ściąga, choć mam dość suchą skórę, dobrze nawilża, aczkolwiek po myciu aplikuję krem na twarz ( przyzwyczajenie ). Zapach jest faktycznie męski, co też mi spodobało się, nie kłóci się jednak z perfumami które używam, tylko lekko je dopełnia (zapach mydła jest trwały!)  Dodam jeszcze, że mydło jest bardzo wydajne i mimo że używamy go nawet do mycia dzieci, mało co go ubywa. No i co jeszcze bardzo znaczące - mydło nie mięknie w mydelniczce - mimo kontaktu z wodą nie rozpływa się pod palcami !!! Polecam ! 


Pełne aromatu Gaiia 


Więc podsumowanie - nie wiemy jeszcze jak sobie radzą pozostałe "rodacy" mydła Gaiia, ale Gaiia le tonique z pewnością jest, i będzie! naszym faworytem :-) 
Polecamy zwłaszcza dla osób z cerą normalną, tłustą i mieszaną - oczyszcza i poprawia wygląd skóry, a kto nie lubi pięknie wyglądać i dobrze się czuć???  
Mydło do kupienia w sklepie BIOLANDER   ♥♥♥ 

Pamiętajcie że zakup z użyciem kodu   td-3304  zapewni wam rabat 5% !!!







4 komentarze:

  1. Przekonuje mnie opis tych wszystkich olejków zapachowych zawartych w mydełku- uwielbiam, kiedy mydło ma ładny, intensywny zapach :) być może skuszę się na wypróbowanie Gaiia le tonique :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto Kasiu, na pewno będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko bardzo mnie kusi ale chyba akurat nie ta wersja ale jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działa odświeżająco i oczyszczająco, jest świetne do cery mieszanej i tłustej, doskonale też reguluje wydzielanie łoju, normalizuje ten proces ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, niezmiernie mi miło je czytać ;)
Dziękuje że jesteście, odwiedzacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu oraz złośliwych komentarzy - komentarze te będą od razu usuwane.
Zapraszam ;)