poniedziałek, 27 lutego 2012

Alepia Alep z Czerwoną Glinką - mydło doskonałe!

Witamy ciepło!
Dziś podzielimy się z Wami swoimi wrażeniami ze stosowania mydła Alep z Czerwoną Glinką marki Alepia. Już od dawna bardzo nas kusiło, bo o doskonałych właściwościach czerwonej glinki słyszeliśmy dużo pozytywnych opinij, ale działanie mydełka było jeszcze nam nieznane, ale w sklepie BIOLANDER znaleźliśmy to, czego szukaliśmy.
Marka Alepia, La Maison D`Orient to francuski producent kosmetyków naturalnych opartych na bazie mydła Alep i oleju laurowego. Receptury kosmetyków  w dużej mierze czerpią z orientalnych tradycji, miejscem w którym się narodziły jest starożytne miasto Aleppo w Syrii. Alepia oferuje kosmetyki naturalne przyjazne jak dla skóry, tak i dla środowiska, nie są testowane na zwierzętach, pozbawione agresywnej chemii i substancji toksycznych szkodliwych dla zdrowia. Alepia to gwarancja najwyższej jakości oraz pielęgnacja skóry zgodnie z naturą.





Mydło Alep z Czerwoną Glinką bardzo atrakcyjnie prezentuje się, zachwyca wytłoczonym napisem, który kryje w sobie coś niesamowitego, tajemniczego oraz zapewnia tym samym o dbałość marki o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół. Mydełko o wadze 100 g, opakowane w tekturowe pudełko, które jest w pełni biodegradowalne, zawiera spis ingredientów oraz informacje o tym, że mydło jest w pełni naturalne, nie zawiera barwników, parabenów, konserwantów ani nie jest testowane na zwierzętach.








Prócz tego mydło Alep posiada certyfikat w którym marka Alepia gwarantuje naturalność swoich produktów.
Mydło Alep z Czerwoną Glinką jest zalecane do codziennej pielęgnacji dla całej rodziny, jest przeznaczone nie tylko do mycia ciała, ale także do pielęgnacji włosów - 100% naturalny twardy szampon. Zalecane dla cery mieszanej, tłustej, trądzikowej, a także wrażliwej i alergicznej, dotkniętej świądem oraz zmianami skórnymi takimi jak pryszcze, wągry, podrażnienia.
Mydło ma szeroki zakres zastosowania:

  • Oczyszczanie - do codziennego mycia ciała, twarzy i włosów dla całej rodziny
  • Maseczka - już po 1 minucie aplikacji na twarzy usuwa sebum, zanieczyszczenia, wygładza, nawilża
  • Peeling - namydlić twarz i masować opuszkami palców do uzyskania pożądanego efektu
  • Rytuał golenia - daje stabilną piankę i doskonały poślizg, zapobiega skaleczeniom i podrażnieniom




Z pewnością nie raz słyszeliście o skutecznym działaniu glinki czerwonej, mydło to jest wiec nie tylko doskonałym sposobem na pielęgnację ciała i włosów, ale również ma niesamowite lecznicze działanie.
Glinka Czerwona jest bogata w krzem, żelazo, mangan, potas i tytan. Doskonale pielęgnuję cerę tłustą, mieszana, a także delikatną i wrażliwą, niezastąpiona w pielęgnacji skóry trądzikowej, a także cery z rozszerzonymi naczynkami. Glinka doskonale oczyszcza skórę z toksyn, hamuje wydzielanie sebum, zapobiega pękaniu naczynek, leczy trądzik, zapobiega powstawaniu niedoskonałości, przy myciu włosów łagodzi objawy łojotoku, zapobiega przetłuszczaniu się włosów i niweluje łupież oraz zapobiega jego powstawaniu, wspomaga walkę z cellulitem, koi podrażnienia, dogłębnie nawilża, odżywia   i wygładza skórę.





Opinia Tanika

Mydełko Alep z Czerwoną Glinką okazało się dla mnie strzałem w dziesiątkę! Mam mieszaną cerę i wtem problem z przetłuszczającymi się partiami skóry, zwłaszcza w strefie T, potrafi to nieźle uprzykrzyć codzienność, bo skóra czasami tak się " świeci ", że nie da się tego zakamuflować nawet pudrem. Mydło używam od dwóch tygodni i już widzę niesamowite rezultaty. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, jak na ciele, tak i na twarzy, na ciele obecnie mam skórę przesuszoną, podrażnioną, w niektórych miejscach są widoczne zmiany skórne, twarz odwrotnie, aż za dużo przetłuszczającą się - mydło działa na każdą partię ciała według potrzeb - ciało jest nawilżone, oczyszczone, podrażnienia, suchość oraz zmiany na skórze zniknęły, jest miękka, gładka i wypielęgnowana. Na twarzy zauważyłam też pozytywne działanie mydła - doskonale oczyszcza, niedoskonałości i rozszerzone  pory stały się mniej widoczne, nawet zniknął problem z przetłuszczeniem się, który był dla mnie istnym utrapieniem - jestem zachwycona! Stosuję mydło do codziennej toalety, a także jako maseczkę i peeling na skórę twarzy i też na całe ciało, drobinki glinki w mydle są bardzo wyczuwalne  -  namydlam skórę, delikatnie masuję i zostawiam na kilka minut, potem tylko spłukuje ciepłą wodą i gotowe. Mydełko działa lekko ściągająco, bardzo dobrze wygładza skórę, poprawia też koloryt, zauważyłam że przy regularnym stosowaniu nie jest ona już taka blada, lecz nabiera delikatnej, ciepłej karnacji, co jest dodatkowym atutem. Alep z Czerwoną Glinką jest dla mnie doskonałym sposobem na codzienną pielęgnacje, a także sto procentowym patentem na piękną i zdrową skórę każdego dnia, bez tłustej warstewki, tylko pełną zdrowego blasku.




Opinia Wojtas

Ja ogólnie już jestem bardzo pozytywnie nastawiony na wszystkie produkty ze sklepu BIOLANDER, bo ciągle dla siebie odkrywam coś nowego w ich asortymencie, więc na mydło Alep z Czerwoną Glinką czekałem z niecierpliwością. Z pewnością nie zawiodłem się, bardzo dobrze pielęgnuje skórę, nawilża i wygładza, nie zbyt mocno się pieni, tworzy raczej na ciele delikatny balsam, ale dzięki glince fajnie oczyszcza , jest ona bardzo wyczuwalna w trakcie mycia się, więc mydło działa jak mydło i peeling jednocześnie, po myciu skóra jest na prawdę superowo oczyszczona, lekko napięta, mam skórę normalną z tendencją do przesuszania, ale to kwestia kilku minut, potem dyskomfort znika. Używam też mydła do golenia, choć nie pieni się mocno, ale faktycznie bardzo dobrze chroni skórę, maszynka ma super poślizg, włoski są zmiękczone i łatwiej je usuwać, a skóra jest pod dobrą ochroną, bo po użyciu pianek lub żeli muszę dodatkowo nawilżać twarz po goleniu, a po Alep z Czerwoną Glinką takiej potrzeby w ogóle niema. Przy myciu włosów mydło też bardzo dobrze się sprawuje - włosy są miękkie, pięknie pachną i łatwo się układają. Nie mam specjalnych problemów z nimi, ale teraz zauważyłem, że myje włosy rzadziej, wcześniej codziennie, no góra dwa dni, a teraz dwa razy w tygodniu wystarcza, a włosy są w doskonałej kondycji i nie przetłuszczają się tak intensywnie.

         
Podsumowanie

Używamy też mydła do mycia dzieci, bardzo pozytywnie im służy, malutka córeczka miała odparzenia po pampersach, po kilku dniach stosowania mydła z Czerwoną Glinką problem zaniknął, synek też ma czasami alergiczne wykwity na skórze, które delikatnie łuszczą się i swędzą, teraz jego skóra wygląda o niebo lepiej, a świąd ustąpił, przy regularnym stosowaniu rezultaty z dnia na dzień są co raz lepsze - doskonałe mydło, które w pełni sprosta oczekiwaniom każdego, i dużego, i małego!
Mydło Alep z Czerwoną Glinką jest godne polecenia dla wszystkich, ponieważ ma szeroki spektr działania, dostosowuje się do każdego rodzaju skóry, pielęgnuje i leczy, pomaga pozbyć się natarczywych kłopotów czy to ze skórą, czy z włosami, działanie glinki i wyłącznie naturalne składniki sprawiają, że skóra i włosy nabierają pięknego wyglądu, a wszystkie kłopoty z nimi związane po prostu znikają. Dodatkową zaletą jest oryginalny zapach oraz wysoka wydajność mydła - przyjemność pielęgnacji na długo!

Cena - 14 zł / 100 g

Mydło Alep z Czerwoną Glinką marki Alepia jest dostępne w sklepie BIOLANDER


Pamiętajcie o kodzie  td-3304 !!!  Dzięki niemu zakupy z rabatem 5 % !!!



13 komentarzy:

  1. świetny pomysł na testowanie kosmetyków przez dwie osoby ;) ja sama zapraszam często swojego chłopaka do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, zawsze tak raźniej, kazdy ma swoją opinię, no i tez inne potrzeby :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko prezentuje się pięknie :) Nie wątpię, że ma też doskonałe właściwości. Ja wczoraj zabrałam się za testowanie mojej własnej Alepii i jestem zachwycona! :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze Kasiu, że jesteś zadowolona :-) Czekam więc na twoją recenzje :-)

      Usuń
  4. Dziękuję Weroniko, bardzo mi miło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za mydłami, wolę żele pod prysznic i olejki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak kiedyś miałam :-) Ale po zapoznaniu się z naturalnymi mydłami nastawienie zmieniło się diametralnie - działają niesamowicie, nie tylko pielęgnują, ale i leczą skórę i włosy, pomagają pozbyć się kłopotów związanych z cerą, czy to wrażliwą, podrażnioną, czy też z przetłuszczającą się - mydła naturalne są dobre na wszystko i odpowiednie dla każdego! Pomogły mi i także dzieciom, pozbyć się wielu problemów związanych ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że z tej seri wszystkie mydła są super,mam jedno i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie Elu, my teraz zaczęliśmy stosować też mydło Delikatne z tej serii - jest bardzo, bardzo dobre w działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego mydełka nie znam, ale stosuję inne Alep i jestem zachwycona! Naturalne mydełka to jest to! Sama mam poważne problemy z cerą- przy zbyt silnie działających kosmetykach podrażnia się i potem męczę się ze strupami na całych policzkach :( Odkąd używam Alep, żadne podrażnienia się nie pojawiły- cera jest delikatnie oczyszczona, nie napina się po myciu. Zakochałam się w Alep i już teraz wiem, że to moje pierwsze, ale na pewno nie ostatnie mydełko Alep.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się ciesze, że tak Ci przypadło do gustu, naturalne mydła są na prawdę rewelacyjne, a i nie tylko mydła, wszystkie kosmetyki - zdrowie dla skóry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez wątpienia jest to najlepsze mydło do cery tłustej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, niezmiernie mi miło je czytać ;)
Dziękuje że jesteście, odwiedzacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu oraz złośliwych komentarzy - komentarze te będą od razu usuwane.
Zapraszam ;)