piątek, 2 marca 2012

Marilou BIO mój nocny przyjaciel

Nasza skóra w ciągu dnia jest narażona na wpływ wiely negatywnych czynników, które nie zbyt pozytywnie odbijają się na jej wyglądzie, to miedzy innymi warunki atmosferyczne, a także stres. Aby zapewnić jej komfort i zadbać o dobrą kondycje, trzeba pamiętać o zdrowym śnie, ale to dopiero połowa sukcesu, krem na noc jest naszym największym sprzymierzeńcem - daje skórze wszystkie niezbędne składniki i sprawia, że rano wygląda wspaniale. Pamiętam o tym zawsze, a ostatnio " zaprzyjaźniłam " się ze wspaniałym kremem, który skutecznie pielęgnuje moją skórę i sprawia, że każdy poranek jest piękny.






Przedstawiam Wam mojego nocnego przyjaciela Krem do twarzy na noc Marilou BIO. Zakupiłam go w sklepie BIOLANDER, gdzie jest dostępna cała linia kosmetyków marki Marilou BIO, bo od dawna mnie kusił, dużo pozytywnego i dobrego czytałam o kosmetykach tej marki, postanowiłam więc sprawdzić osobiście - czy na prawdę są tak wspaniałe i skuteczne w pielęgnacji.
Francuska marka Marilou BIO powstała z pragnienia, aby kosmetyki biologiczne były dostępne dla wszystkich kobiet, które chcą czynić dobro dla siebie i naszej planety, brać na siebie odpowiedzialność konsumenta za produkty czyste, dbające o szacunek, naturalne i w godziwej cenie.






Krem na noc Marilou BIO  dzięki swoim składnikom  głęboko nawilża skórę, po obudzeniu skóra jest wypoczęta i zregenerowana.

Główne składniki zawarte w kremie

  • aloe vera - ma działanie nawilżająco - regenerująco, działa przeciwzapalnie i kojąco
  • olej jojoba - przyśpiesza regeneracje komórek  skóry, wygładza, zmiękcza i chroni 
  • gliceryna roślinna - wzmacnia barierę lipidową skóry, nawilża i wygładza skórę
  • pszenica - doskonale odżywia, regeneruje, chroni przed wolnymi rodnikami i uelastycznia
  • olej z awokado - działa łagodząco, kojąco, przeciwbakteryjnie i przeciwtrądzikowo, wzmacnia skórę
  • witamina E - eliksir młodości, działa odżywczo, regenerująco i jest naturalnym antyoxydantem






*Wszystkie składniki kremu pochodzą z rolnictwa biologicznego certyfikowane przez Ecocert 
** Naturalne składniki aromatycznego koncentratu
99, 20 % składników pochodzenia naturalnego
15, 30 % wszystkich składników pochodzi z upraw biologicznych  
Kosmetyki  Marilou BIO nie są testowane na zwierzętach 
Posiadają certyfikat Cosmebio logo Zielone oraz Ecocert





Opinia Tanika

Opakowanie kremu jest bardzo ładne i gustowne, bardzo mi się podoba jego estetyczna szata, wszystkie informacje są wyraźne i czytelne. Tubka zamykana na zakrętkę, zabezpiecza krem przed przypadkowym wydostaniem się, na przykład w czasie podróży, a dzięki temu że jest mała i poręczna zmieści się w każdej kosmetyczce czy kieszonce torebki. Krem ma pojemność 30 ml i jest ważny przez okres 3 miesięcy po otwarciu. Konsystencja kremu jest dość gęsta, treściwa, delikatnie tłusta, ale na skórze nie zostawia tłustej warstwy, mi odrobinę skóra przetłuszcza się w strefie T po jakimś czasie od aplikacji, ale to ze względu na to, że mam ją mieszaną, krem idealnie nadaje się do skóry suchej, podrażnionej, wrażliwej i delikatnej. Bardzo łatwo się rozprowadza, a na jedną aplikacje potrzebuje go na prawdę bardzo mało, co pozytywnie wpływa na jego wydajność. Fajny ma tez zapach - delikatny, subtelny, lekko ziołowy ze słodkawą nutą, bardzo umila to jego używanie, koi i relaksuje, utrzymuje się na skórze przez jakiś czas, zapewniając miłe uczucia.
Stosuje krem Marilou BIO na noc każdego dnia, już ponad miesiąc, nakładam go na twarz, szyje i dekolt i delikatnie wmasowuję, rezultaty są bardzo zadowalające - skóra wyraźnie odżywiona, nawilżona, wygładzona, rano, po przebudzeniu, nie ma na niej " zagnieceń ", co czasami mi się zdarza, wręcz przeciwnie, jest aksamitnie gładka, jędrna i zregenerowana. Poprawił się koloryt oraz zauważyłam znaczną poprawę wyglądu skóry - pory są mniej widoczne, wypryski zjawiają się na niej co raz rzadziej, co dla mnie jest bardzo wielkim atutem. 





Podsumowanie

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, i mimo iż nie zbyt pasuje do mojego typu skóry, nie przeszkadza mi to, ponieważ krem na noc jest tylko i wyłącznie do tego celu, aby regenerować i poprawiać wygląd oraz kondycje skóry, co własnie robi. Rano, po umyciu twarzy, połysk na skórze znika, a gruczoły łojowe już nie pracują tak intensywnie w ciągu dnia, zauważyłam że krem normalizuje ich prace, a dla mnie to bardzo znaczące, w ciągu dnia nie muszę już poprawiać makijażu po przez przetłuszczenie się skóry i to jest super!
Serdecznie polecam Krem na noc Marilou BIO wszystkim, kto ma suchą oraz wrażliwą cerę, a także dla tych, kto ma problemy z trądzikiem, z pewnością sprawdzi się idealnie.

Cena - 19, 00 zł / 30 ml

Krem na noc Marilou BIO oraz inne kosmetyki tej marki są dostępne w sklepie BIOLANDER 



Pamiętajcie o kodzie  td-3304 !!!  Dzięki niemu zakupy z rabatem 5 % !!!


2 komentarze:

  1. Od niedawna jest to także mój nocny przyjaciel :) Właśnie przed chwilą go użyłam :D Za krótko jeszcze go stosuję, by mówić o efektach, ale pierwsze wrażenia są baaardzo pozytywne! Fajnie jest budzić się rano z cerą nawilżoną i gładką. No i skład kosmetyku jest po prostu boski!
    Dziękuję Ci kochana za to, że dzięki Tobie i Biolander mam szansę używać takiego cudownego kremu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co Kasiu, bardzo mnie to cieszy, niech ci służy jak najlepiej, i czekam na twoją recenzje po stosowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, niezmiernie mi miło je czytać ;)
Dziękuje że jesteście, odwiedzacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu oraz złośliwych komentarzy - komentarze te będą od razu usuwane.
Zapraszam ;)