poniedziałek, 19 marca 2012

Gaiia l`unique - Unikalne Delikatne

Naturalne mydła ostatnio stały się naszą obsesja, ponieważ otworzyliśmy dzięki nim wspaniały sposób na pielęgnację doskonałą. Tak, tak! Doskonałą! Nigdy nie zdawaliśmy sobie sprawy, że mydło może przynieść tyle korzyści ze stosowania, a plus do tego jeszcze dużo przyjemności. No ale wystarczył jeden, pierwszy raz i  efekty widoczne gołym okiem, niesamowite, że kostka mydła potrafi zadziałać cuda - pielęgnuje, myje, leczy...
A to wszystko dzięki Pani Elżbiecie, dyrektor firmy  BIOLANDER która dzięki swojej głębokiej wiedzy i ogromnej pasji " zaraziła " nas tą miłością do naturalnych kosmetyków, otworzyła przed nami świat pełen doskonałych produktów, które zawojowały nie tylko nasze ciała, ale i zmysły, a na forum Biolander poznaliśmy dużo ciekawych osób, pasjonatów bio kosmetyków i eko stylu życia, dowiedzieliśmy się o korzyściach ze stosowania naturalnych kosmetyków oraz poznaliśmy opinie innych ludzi. Od tej pory ciągle odkrywamy dla siebie ten nowo poznany świat i poznajemy co raz nowe produkty, które umilają nam życie i troszczą się o nasze piękno i zdrowie.
Dziś kolejna perełka ze sklepu BIOLANDER mydło l`unique - Mydło Unikalne Delikatne marki Gaiia. 






Marka Gaiia oferuje prawdziwą alternatywę dla kosmetyków do mycia istniejących na rynku. Odpowiedzialna alternatywa, prawdziwie ekologiczna i ekonomiczna - pielęgnacja mydłami nawilżającymi i zmiękczającymi skórę, nie testowanymi na zwierzętach. Filozofią marki są produkty, które można podsumować w jednym zdaniu - mydła naturalne dla wszystkich!
Dobór najlepszych olejków eterycznych, wyselekcjonowanych z najlepszych plantacji, oraz dobór najlepszych producentów, którzy dostarczają składniki do wyrobu mydeł są znakiem marki, oferują to, co najlepsze.






Mydło Unikalne Delikatne jest w 100 % naturalnym produktem, które pochodzi ze zmydlania olejów roślinnych na zimno:

  • oleju kokosowego
  • oleju z otręb ryżowych
  • oleju palmowego
  • oleju rycynowego
Mydło zawiera naturalne gliceryny powstające pod czas zmydlania, mydło jest wyrabiane i krojone ręcznie!






Mydło l`unique posiada certyfikat który gwarantuje iż wszystkie produkty wykonane są sposobem zmydlania na zimno oraz certyfikat Bio Logics ( widoczne na pudełeczku ) które podkreśla wartość produktu kierowanego dla człowieka, to tez gwarancja naturalnych składników pochodzących z kontrolowanych upraw, naturalne olejki eteryczne, bez syntetycznych perfum i barwników, logo to zapewnia  iż produkty nie zawierają parabenów, sylikonu, parafiny ani innych produktów petrochemicznych, nie zawierają tłuszczów zwierzęcych ani nie są testowane na zwierzętach.





Dzięki zawartości wyłącznie naturalnych składników mydło Gaiia l`unique jest odpowiednie dla każdego, delikatnie pielęgnuje, skutecznie oczyszcza, nawilża i dba o skórę dorosłych oraz dzieci.





To już drugie mydło marki Gaiia, które używamy, tym nie mniej, kolejny raz przekonujemy się, iż marka faktycznie dba o dobro ludzi oraz środowiska. Mydełko opakowane w śliczne pudełko wykonane z biodegradowalnego materiału, miło go dotyka się i też miło patrzeć, widać od razu że producent zadbał nawet o najmniejsze szczegóły, mydło zostało stworzone nie tylko dzięki najlepszym składnikom i ręcznej produkcji, ale tez z miłością i pasją, a to jest bardzo ważne! Całość zachwycająca.






Mydło ma nierówny kształt, co jest oznaką iż zostało stworzone i pokrojone ręcznie, waga - 100g

Opinia Tanika

Mydełko zauroczyło mnie zapachem, jest lekki i subtelny, ale dosyć dobrze wyczuwalny naturalny aromat olejków eterycznych. Po zetknięciu z mokrą skórą tworzy na niej lekką, śnieżno białą, bardzo delikatną piankę. Mydło l`unique jest bardzo poręczne, nie jest za duże, ani za małe, idealnie nadaje się do mojej dłoni, co ułatwia używanie. Skóra po umyciu nim jest bardzo gładka, nawilżona i wygładzona, nie ściągnięta, wręcz odwrotnie, towarzyszy mi poczucie komfortu. Myje nim ciało i twarz, doskonale oczyszcza, ale nie przesusza skóry i to mi bardzo się podoba, mimo iż na twarzy mam mieszaną skórę, jest w idealnej równowadze - suche partie są nawilżone, a przetłuszczająca się strefa T znormalizowana. Aromat mydła długo utrzymuje się na skórze, zapewniając tym samym miłe wrażenia, jest wyczuwalny przy każdym ruchu.






Opinia Wojtas

Mydło Unikalne Delikatne to kolejny świetny produkt, który poznałem, marka Gaiia faktycznie produkuje doskonałej jakości mydła, po które aż chce się sięgać. Mydło w pełni spełniło wszystkie moje oczekiwania, bardzo dobrze oczyszcza skórę, co w mydłach jest najważniejsze, prócz tego jednocześnie ją pielęgnuje, to już dla mnie bardzo ważne, bo obecnie mam skórę lekko przesuszoną, więc reaguje uczuciem ściągnięcia i dyskomfortu po kontakcie z wodą, już nie ma mowy o zwykłym mydle, które dodatkowo ją wysusza. Po użyciu mydła l`unique skóra jest tak miękka i delikatna, jak u dziecka, bardzo fajnie nawilża i wygładza, nie muszę nawet używać balsamu do ciała, skóra jest świeża, czysta i zadbana, uczucie dyskomfortu jest mi teraz nieznane, a to bardzo pozytywny znak. Zapach tez super, taki uniseks, idealnie współgra z męskimi perfumami, a i bez nich, fajnie aromatyzuje skórę i zapewnia poczucie świeżości. Nic dodać, nic ująć!





Podsumowanie

Nasza ocena jest bardzo pozytywna, mydło zdecydowanie zasługuje na uwagę, po pierwsze ze względu na doskonały skład, dzięki niemu mydło służy nie tylko do oczyszczania skóry, ale i doskonale radzi sobie z pielęgnacją jej, nie przesusza, wręcz odwrotnie, nawilża, wygładza i zapewnia całkowity komfort, niweluje podrażnienia oraz suchość skóry, zapach ma uniwersalny - dla kobiet i dla mężczyzn idealny. Mydło Unikalne Delikatne Gaiia idealnie nadaje się do pielęgnacji skóry dziecięcej, używamy go do mycia dzieci, służy całej rodzinie i jest przy tym bardzo wydajne. Polecamy!!!

Cena - 18,00 zł / 100 g


Mydło Gaiia l`unique do kupienia w sklepie BIOLANDER

Zapraszamy Was serdecznie na Bio Forum BIOLANDER znajdziecie tu dużo informacji o sklepie BIOLANDER, naturalnych kosmetykach, sposoby pielęgnacji, aktualności, porady lekarza dermatologa oraz kosmetologa, możecie tu zadawać pytania oraz dzielić się swoją wiedzą, podyskutować na różne tematy, a także wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami,  zapoznać się z aktualnymi rabatami i promocjami. Zapraszamy!

Pamiętajcie o kodzie  td-3304 !!!  Dzięki niemu zakupy z rabatem 5 % !!!



10 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentuje się to mydełko. Jako fanka naturalnych kosmetyków na pewno kiedyś je wypróbuję :) Na razie jednak mam do wyzerowania Alepp, dwa mydełka w kostce i jedno w płynie z nanosrebrem, więc troszkę mi zajmie, zanim to wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polecam! Jest cudowne! Jak zapasy się skończą to wypróbuj, a z pewnością będziesz zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mydełka Gaiia, miałam już cztery, mój faworyt to lawendowe i Limonka-Zielona i Pieprzowa Mięta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie używałam Lawendowego ani Limonki, ale zapowiadają się bardzo wspaniale! Gaiia ma bardzo fajne naturalne mydła, które superowo spisują się w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne mydełko,któe mnie zainteresowało, ja dopiero odkrywam świat naturalnych mydeł, ale odkrywam bardzo pozytywnie i nie wracam do innego oczyszczania:) że ja tego bloga wcześniej nie odkryłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje pięknie Monica :-) Oj tak, to mydełko jest wspaniałe, doskonałe do każdego rodzaju skóry, delikatne i bardzo skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. z naturalnych mydełek mam tylko ALEP, ale bardzo kuszą mnie też inne. jestem fanką naturalnej pielęgnacji choć nie odstawiłam zupełnie drogeryjnych produktów, a szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może stopniowo, małymi kroczkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bio blog:D super. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, niezmiernie mi miło je czytać ;)
Dziękuje że jesteście, odwiedzacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu oraz złośliwych komentarzy - komentarze te będą od razu usuwane.
Zapraszam ;)