poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Natura męskim okiem - organiczny roll-on ARGILE PROWENCE

Witam,
Dziś notka typowo męska, choć serdecznie zapraszam wszystkie Panie do zapoznania się z nią, ponieważ dzisiejszy " gość " jest wart uwagi i docenienia, a jak podejrzewam, zaopatrujecie kosmetykami swoich facetów, więc warto wiedzieć, co im posłuży. Do naturalnej pielęgnacji już przyzwyczaiłem się na dobre, a wręcz uzależniłem, ale stosowanie mydeł, to nie wszystko, bo oczywiście stosuje też inne kosmetyki: do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów. Ostatnio w sklepie BIOLANDER gdzie zaopatrujemy się w kosmetyki, zauważyłem ciekawy produkt, który bardzo chciałem wypróbować, a jest to organiczny dezodorant BIO For MEN marki Argile Provence. I choć miałem obawy, co do jego skuteczności, bo wiadomo, my, faceci, potrzebujemy czegoś na prawdę " mocnego ", postanowiłem sprawdzić na własnej skórze jak działa natura pod tym względem.



Wpierw jednak odrobinę o marce, ponieważ przy wyborze kosmetyków producent ma znaczenie, aby lepiej poznać produkt, zaczynam od podstaw, czyli od zapoznania się z producentem. Argile Provence to francuska firma oferująca certyfikowane kosmetyki pielęgnacyjne oraz do makijażu, o najwyższej jakości. W skład oferty marki wchodzą produkty oparte tylko, i wyłącznie, na naturalnych składnikach, nie są testowane na zwierzętach oraz przyjazne środowisku. W kosmetykach tych nie znajdziemy parabenów, pochodnych ropy naftowej, glikoli oraz innych substancji chemicznych uważanych za szkodliwe dla zdrowia i urody. Argile Provence to połączenie nowoczesnej biotechnologii z naturą. I to lubię najbardziej!




Jak widzicie marka godna zaufania, prócz tego dezodorant posiada certyfikat Ecocert, co zapewnia o naturalności składników, co bardzo cenię, no zobaczymy jak z działaniem.


Opis producenta

Organiczny dezodorant dla mężczyzn w którym zastosowano najnowsze badania biotechnologiczne. Za pomocą nowego związku roślinnego działa jako regulator dla ekosystemu skóry. To prawdziwy dermoprotector, oczyszcza naturalnie i eliminuje zarazki, które powodują nieprzyjemny zapach ciała. Nie zawiera parabenów, aluminium czy alkoholu. Skuteczny od pierwszej aplikacji, jego działanie utrzymuje się przez 24 godziny. Idealny dla skóry alergików, którzy źle tolerują klasyczne dezodoranty. Naturalny, ekonomiczny i ekologiczny!




Ten mały i bardzo wygodny w użyciu organiczny dezodorant BIO For MEN, jest w postaci roll ona, ma lekkie, biodegradowalne opakowanie o atrakcyjnym wyglądzie, z łatwością go używa się, kulka chodzi bez zarzutu. Dezodorant ma pojemność 50 ml, należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy od momentu otwarcia, co wcale nie jest problemem, bo używa się go z wielką przyjemnością, no i naturalny skład robi wrażenie i zapewnia komfort używania: 98,40 % składników są pochodzenia naturalnego, 14,74 % wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.




W skład organicznego dezodorantu BIO For MEN wchodzą wyłącznie naturalne składniki, co widać na zdjęciu, a oto kilka głównych:

  • lippia trójlistna czyli werbena cytrynowa  - ma działanie przeciwzapalne, ściągające, tonizujące, relaksujące
  • oleje roślinne - działają nawilżająco, wygładzająco, zapewniają prawidłową ochronę, zmiękczają i wygładzają
  • olej migdałowy - ma działanie nawilżające, kojące, zmiękczające, wygładzające, niweluje podrażnienia 
  • olej tamanu - ma właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne, antyoksydacyjne, mocno regenerujące
  • eukaliptus - na skórze wykazuje działanie przeciwzapalne, antybakteryjne, odświeżające, kojące i antyseptyczne
  • mięta zielona - działa odkażająco, łagodząco, kojąco, odświeżająco, wygładzająco i relaksująco



Opinia

Dezodorant bardzo dobrze aplikuje się, wystarczy przechylić i nanieść na skórę, kulka nie stawia oporu, wręcz odwrotnie, z łatwością ślizga się po skórze. Konsystencja bardzo mi przypadła do gustu - lekka, wcale nie klejąca, czego nie cierpię, błyskawicznie wysycha, więc już po kilku minutach można śmiało założyć ubranie. Najbardziej jednak zaskoczył mnie zapach - niesamowicie świeży i lekko ziołowy, ale nie jest natrętny, raczej wysmakowany i stonowany, na skórze cały czas czuje jego obecność, działa kojąco i relaksująco. Po aplikacji dezodorantu na skórze mam uczucie lekkiego orzeźwienia i świeżości, na szczęście ten stan na długo się utrzymuje, co cieszy, bo lubię czuć się komfortowo, a ten roll on właśnie mi to zapewnia.
Co do trwałości, też pozytywne zaskoczenie, obawiałem się, że nie da mi wystarczającej ochrony, prowadzę aktywny tryb życia, więc nawet niektóre " chemiczne " dezodoranty, których dotychczas używałem, nie radziły sobie z podstawową funkcją ochronną, a organiczny dezodorant BIO For MEN przebił je wszystkie " na głowę ". Dobrze chroni skórę przed poceniem się, nie zatyka porów, ale zapewnia uczucie suchości i przyjemny zapach na długo. Nawet w upalne dni, doskonale sobie radzi, neutralizuje nieprzyjemny zapach, czym zapewnia mi poczucie pewności. Jeszcze jedną bardzo pozytywną cechą organicznego dezodorantu BIO For MEN jest jego delikatność dla skóry, nawet po goleniu, koi podrażnienia, niweluje swędzenie, towarzyszące odrastaniu włosków, zapewnia skórze miękkość i delikatność - niesamowite kompleksowe działanie. Fajne jest tez to, że dezodorant jest bardzo wydajny, stosuje go ponad dwa tygodnie i prawie go nie ubyło, dobrze, że mam jeszcze tyle przyjemności ze stosowania przed sobą.
Moje obawy okazały się bezpodstawne, teraz bardzo się ciesze z tego, że jednak skusiłem się na zakup organicznego dezodorantu BIO For MEN, zyskałem nie tylko skuteczną ochronę, ale i przyjemne działanie oraz dobrodziejstwo, które zapewniają organiczne składniki.



Podsumowanie

Jednak dobrze, że posłuchałem żonę, miałem obawy, ale mnie przekonała, no i dzięki temu poznałem kolejny wspaniały produkt z oferty sklepu BIOLANDER. Organiczny dezodorant BIO For MEN w pełni spełnia wszystkie zapewnienia producenta oraz moje oczekiwania co do produktu tego typu - łatwy w użyciu, ładnie prezentuje się, doskonale radzi sobie z ochroną, a nawet więcej, bo nie tylko chroni skórę przed poceniem się, bakteriami i brzydkim zapachem, ale także pielęgnuje ją, zapewniając miękkość i gładkość, skóra jest delikatna w dotyku, ukojona, nie ma podrażnień po goleniu, odświeżona. Same pozytywne uczucia towarzyszą mi w trakcie używania i " noszenia " go na sobie - polecam!

Cena - 36,00 zł / 50 ml

Organiczny dezodorant BIO For MEN można zakupić tylko w sklepie BIOLANDER.

Pamiętajcie o kodzie  td-3304 !!!  Dzięki niemu zakupy z rabatem 5 % !!!



1 komentarz:

  1. Dzięki Sandro, z pewnością w wolnej chwili przyłącze się :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, niezmiernie mi miło je czytać ;)
Dziękuje że jesteście, odwiedzacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu oraz złośliwych komentarzy - komentarze te będą od razu usuwane.
Zapraszam ;)